Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Καλημέρα...

Την Τρίτη 19-03-2013  είναι η μεγάλη μέρα οπότε σας γράφω τις πρώτες 5 ημέρες της διατροφής μου:

Το πρωί θα φτιάξω ένα φυσικό χυμό με πορτοκάλι-μήλο-αχλάδι
Μετά θα πιώ το καφεδάκι μου με υποκατάστατο ζάχαρης
Επειδή θα είμαι στην δουλειά δεν θα φάω το μεσημέρι το φαγητό μου αλλά θα πιω ένα χυμό με 5-6 αμύγδαλα.
Στις 17:00 με 17:30 θα φάω μια σαλάτα με μια μερίδα ρεβίθια και κατά τις 21:00 με 21:30 σκουρόχρωμο ρύζι με λαχανικά.

Την 2η μέρα το πρωί μια μπάρα δημητριακών με 1/2 ποτήρι γάλα σόγιας
Αργότερα 1 χυμό + 1 πορτοκάλι
Μεσημέρι κουνουπίδι με 2 πατάτες βραστές και το βράδυ μια σαλάτα(λάχανο-καρότο-μαρούλι)

3η μέρα  θα ξεκινήσω πάλι με έναν χυμό φυσικό πορτοκάλι-μήλο-αχλάδι
μετά 1 χυμό 
μεσημέρι σαλάτα λάχανο-καρότο και ζυμαρικά ολικής με λαχανικά
και το βράδυ μια μπάρα δημητριακών..

4η μέρα μια μπάρα δημητριακών με 1/2 ποτήρι γάλα σόγιας
1 Χυμό
το μεσημέρι σαλάτα με μαυρομάτικα
και το βράδυ μια φρουτοσαλάτα.

5η μέρα το πρωί μια κουταλιά ταχίνι με μέλι μαζί με ένα παξιμαδάκι
1 χυμό 
το μεσημέρι σπανακόρυζο 
το απόγευμα μια φρουτοσαλάτα και το βράδυ μια ανάμεικτη σαλάτα.

Μέχρι Τετάρτη θα κάνω μια νέα ανάρτηση με τις επόμενες 5 ημέρες αλλά και με τους πόντους μου..

*Η συγκεκριμένη διατροφή ενδείκνυται για την περίοδο της νηστείας αλλά και για τους χορτοφάγους.ην έχει κάνει η αδελφή μου μέσα 10 μέρες έχασε 3 κιλά.

 
 ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ..
ΠΑΝΤΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΜΙΑΣ ΔΙΑΙΤΑΣ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΣΤΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΣΑΣ..
   
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου